
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این انفجار صبح امروز (شنبه ۳ اسد) در شهر جلالآباد رخ داده و در پی آن یک تن کشته و دو پولیس و دو غیر نظامی زخمی شدهاند.
حضرت حسین مشرقیوال، سخنگوی فرماندهی پولیس ننگرهار میگوید که مخالفان مسلح بمب را در یک دیوار در چهارراهی غلام محمد، در نزدیکی یک پاسگاه پولیس جا به جا کردهاند.
به گفته وی، زخمیان رویداد به شفاخانه انتقال یافتهاند و در مورد چگونهگی آن بررسی بیشتر جریان دارد.
تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این رویداد را به دوش نگرفتهاست.
